• Vanaf volgend seizoen zal het vrijwilligerswerk binnen SV Zwolle worden verwerkt via de Voetbal.nl app. Via deze app kan men de voorkeur voor de vrijwilligerstaak registreren en vervolgens inschrijven op een taak.

Een nieuw systeem met heel veel mogelijkheden en duidelijkheid voor onze zeer gewaardeerde vrijwilligers. Het is hiervoor wel zaak dat elk lid van SV Zwolle zich registreert op de Voetbal.nl app. Om u te helpen bij het registreren en/of inloggen via de app hebben wij een handleiding geschreven zodat u zonder problemen in kan loggen. Klik hier voor de handleiding!

Dit is stap 1 van het vernieuwde vrijwilligersbeleid, verdere informatie zal gedurende deze zomer volgen. Bij vragen mail gerust naar verenigingsmanager@svzwolle.nl

Alvast bedankt!