• JO11-1 blijft uitzicht houden op het kampioenschap in de tweede klasse. Op bezoek bij SJO JCO JO11-2 werd er ruim gewonnen: 0-10.

In het eerste kwart zag het daar nog niet naar uit. Niet voor het eerst dit seizoen waren we niet scherp in een vroege uitwedstrijd. Toch beëindigden we het eerste kwart met een 0-1 voorsprong door de enige goede aanval, die via Siem werd afgerond door Koen.

In de time-out werd duidelijk gemaakt dat het veel beter en scherper moest. De jongens leken eindelijk wakker geschud. Er werden eindelijk goede aanvallen op de mat gelegd en onder aanvoering van uitblinker Joris liepen we uit naar een 0-4 voorsprong bij rust.

In de rust werden er complimenten uitgedeeld over het tweede kwart, maar dat werd in het derde kwart niet doorgezet. We liepen uit de positie en de tegenstander kreeg wat mogelijkheden. We konden desondanks wel de nul houden en een keer scoren: 0-5 de stand na het derde kwart.

In het vierde kwart gaf de tegenstander het een beetje op. Complimenten aan de jongens dat we toch door zijn gegaan om zoveel mogelijk goals te maken, die aan het eind van de rit weleens heel belangrijk zouden kunnen zijn. Aan het eind van de wedstrijd stond er een mooie 0-10 op het scorebord. Speciale vermelding nog voor Jayfon, die vandaag topscorer was met vier goals.

Volgende week spelen we de kraker op bezoek in Wezep bij koploper WHC JO11-1. Bij winst gaan we ze voorbij en hebben we met nog één speelronde te gaan het kampioenschap in eigen hand. De wedstrijd begint om 10.00. Wij hopen op uw support!