• SV Zwolle is een club die in beweging is en verbonden is aan de wijken Assendorp, Pierik en Wipstrik. De afgelopen twee jaar is een fundament gelegd om de jeugdafdeling weer een nieuwe impuls te geven en de groei weer op gang te krijgen. Wat geresulteerd heeft in een mooie aanwas van onderuit.

We zoeken een enthousiaste en gedreven HJO die tegen een vergoeding ons de komende jaren gaat helpen het technisch beleid te ontwikkelen en te implementeren. De HJO is verantwoordelijk voor het opleiden en begeleiden van alle jeugdtrainers. De HJO rapporteert zijn bevindingen aan het bestuurslid Organisatorische Zaken.

SV Zwolle wil de komende jaren nadrukkelijk ‘investeren’ in de jeugd. Dit doen we door het zorgen voor goede faciliteiten en door het opleiden en begeleiden van onze jeugdtrainers.

Ben jij de trainer (HJO) die naast voetbaltechnische kennis ook pedagogisch onderlegd is, beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bereid is om minimaal twee trainingsavonden en een dagdeel op zaterdag aanwezig te zijn en samen met een nog op te richten technische commissie de schouders er onder zetten om deze bloeiende vereniging naar het volgende niveau te tillen, dan zien we je reactie graag tegemoet.

Graag je reactie sturen naar OZ@svzwolle.nl

———————————————————————————–

Functieomschrijving en taken Hoofd Jeugdopleiding:

Taken en verantwoordelijkheden:

• Het doorontwikkelen en bewaken van de rode draad binnen de jeugdopleiding
    • Een betere doorstroom ontwikkelen van de jeugd naar de senioren
    • Het ontwikkelen, aansturen en zorg dragen voor behoud van (jeugd)trainers
    • Werken aan een veilig en sportief ontwikkelingsklimaat
    • Bezoeken van wedstrijden en trainingen
    • Het verzorgen van de teamindeling in samenwerking met de jeugdcoördinatoren

Communicatie:

• Frequent overleg met de jeugdcoördinatoren