• SV Zwolle heeft een nieuwe hoofdsponsor. Sport-inn staat vanaf deze zondag, als het eerste elftal de uitwedstrijd tegen Enter speelt, op het shirt van de club.

Sport-inn, aan de Oude Vismarkt in het centrum van de stad, is het bedrijf van Joost Bruins, speler van het derde elftal. Sport-inn is al jarenlang als kledingsponsor aan SV Zwolle verbonden.

Joost volgt met het hoofdsponsorschap broer Michiel op, die de afgelopen drie seizoenen hoofdsponsor was met Communiq. SV Zwolle bedankt Communiq voor de steun van de afgelopen jaren en kijkt uit naar het hoofdsponsorschap van Sport-inn.

Naast het shirt van het eerste elftal prijkt Sport-inn ook op de borst van de spelers van het tweede elftal. De presentatie van Sport-inn als nieuwe hoofdsponsor van SV Zwolle zal volgende week bij de thuiswedstrijd tegen Broekland plaatsvinden.

Sport-inn nieuwe hoofdsponsor SV Zwolle