• De Sponsorcommissie van SV Zwolle blikt tevreden terug op 2020, Corona heeft zeker haar stempel gedrukt, maar door het continueren van elf sponsoren en het aantrekken van veertien nieuwe sponsoren kan de sponsorcommissie niet anders dan tevreden zijn.

Helaas moest het hoogtepunt - het sponsoruitje naar Luxemburg - uitgesteld worden, maar 2021 gaan we er weer vol voor!

Op dit moment hebben onderstaande bedrijven / organisaties zich als sponsor verbonden aan SV Zwolle en daar mogen wij als vereniging ontzettend blij mee zijn.

Sport-inn, Slagerij van Guilik, Prima Advies, Primera, Vesta Chemicals, Engie, Hotel de la Sure, Piccolini, Schipper Kozijnen, Stukadoorsbedrijf Schwering, De Belgische Keizer. Spar City Lübeckplein,  Bloemenhuis Gaal, Fysiomobilae, Sani-Dump, Ben’s Barbershop, 038Marketing, Marne Veenstra, Boudesteyn, Onderberg Makelaardij, Mith Management, Mint Groen Content Marketing, Kraan Coaching en Mediaton, Wolthers Letselschade Advocaten, A-Z Design, De Brilmeester en Rikels Slaapcomfort.

Aan alle leden van SV Zwolle de oproep om waar mogelijk iets terug te doen voor de sponsoren, dit kan in de vorm van een aankoop, een wederdienst of op andere creatieve wijze.

Tot slot willen wij een beroep doen op alle leden, vrijwilligers en ouders van SV Zwolle, zonder sponsoren geen SV Zwolle en iedere sponsor is van harte welkom! Mocht je een eigen bedrijf hebben, werkzaam zijn bij een leuke organisatie of een buurman/buurvrouw, familie of kennis hebben met een mooi bedrijf die openstaat voor een leuke samenwerking, dan komen wij graag met jou in contact.

Meer informatie vind je op: https://www.svzwolle.nl/sponsor-mogelijkheden maar een mail, belletje of appje werkt meestal sneller. Mailen kan naar sponsorcommissie@svzwolle.nl.

Met sportieve groet,

Bert-Jan Niek Jorik Mathijs