• SV Zwolle

DE STADSCLUB VAN ZWOLLE
    SV Zwolle is een van de oudste en bekendste voetbalverenigingen in Zwolle. Dé stadsclub met haar wortels in De Pierik. Opgericht op 6 juni 1926, toen nog onder de naam R.K.S.V. SWIFT. Ook heeft SV Zwolle een paar bekende voetbalnamen voortgebracht. Kent u Martin Reijnders nog? Hij ging van PEC Zwolle naar Finland en weer terug. Maar wist u ook dat Ron Jans ooit voor het eerst zijn kicksen bij SV Zwolle aantrok?

De club telt momenteel ongeveer 700 leden en is een actieve partner op het sportpark De Marslanden. Het is een van de weinige zondagvoetbalverenigingen in Zwolle en de enige binnen de ring. Zoals bij elke vereniging wordt het reilen en zeilen en het succes van een vereniging bepaald door de inzet van de leden en vrijwilligers en de steun van de sponsoren. Voor een actieve sportvereniging met een grote maatschappelijke rol, is alle steun welkom. Het is daarom goed om te zien dat SV Zwolle een sterke groep clubmakkers kent, die vol energie en met een groot voetbalhart, deze mooie stadsclub een fraaie toekomst willen geven. Dat geldt ook voor het bedrijfsleven. De sponsoren van SV Zwolle spelen een prominente rol binnen de vereniging.

Wij realiseren ons goed dat een sponsorrelatie meer is dan een geldelijke transactie. Iedere onderneming heeft zo zijn eigen redenen om de club te steunen. Maar het blijft belangrijk dat het zakelijke aspect niet uit het oog te verliezen. Wij kunnen uw financiële steun op verschillende manieren terugbetalen. SV Zwolle beschikt over veel kennis (op allerlei gebieden), een grote achterban, een uitgebreid zakelijk netwerk en een actieve kern vrijwilligers.  Wij hopen u binnenkort een keer te treffen bij een van onze wedstrijden, onze netwerkevenementen of gewoon voor een gezellig treffen in onze kantine.

MISSIE & VISIE
    De missie en visie vormen de basis voor alle activiteiten van S.V. Zwolle; zij geven richting aan de daden van het bestuur en commissies en aan de inzet van de leden en vrijwilligers.

MISSIE
    Voetbalvereniging SV Zwolle is:

• Dé stadsclub van Zwolle; een warme familievereniging, waar iedereen welkom is en een leven lang plezier in de sport de nadruk geniet.
    • Ervan overtuigd dat het spelplezier de prestaties bevordert.
    • Een betrouwbare, betrokken en deskundige partner die haar maatschappelijke functies in wijk en stad en bestuurlijke overlegorganen zeer serieus neemt en daarin een proactieve rol op zich neemt.
    • Continu bezig met het verbeteren van haar relaties; tussen de leden onderling, met andere besturen en verenigingen, in het overkoepelende orgaan Sportpark Marslanden, met de gemeente, met haar sponsoren en andere betrokkenen.
    • Sociaal en streeft in al haar acties naar een positief en respectvol beeld van de club.

VISIE
    SV Zwolle is een toegankelijke, brede en sociale voetbalvereniging waar iedereen zich thuis voelt en zijn/haar plezier uit de sport en de sociale contacten kan halen. Wij zijn een stabiele, betrouwbare en transparante organisatie die financieel gezond is, helder communiceert en een grote betrokkenheid van de leden kent. De club heeft een grote rol in de uitstraling en verdere ontwikkeling van Sportpark Marslanden. Wij zijn een vereniging waar een goed technisch beleidsplan en scholing de basis legt voor plezier, sportieve ontwikkeling en fraaie prestaties.

• Bestuur

FunctieNaam