• Lid worden van SV Zwolle?

"Iedereen doet mee", jij binnenkort ook?
    Meld je aan via het aanmeldformulier op de website.

Voor pupillen en ukkies kunnen ouders zich elke woensdag vanaf 14.00 uur melden. Als je langs komt kan je het inschrijfformulier invullen. Het inschrijfformulier is ook te vinden op de website. Voor informatie met betrekking tot het trainingsschema verwijzen wij u naar de website.

Tot snel bij de gezelligste vereniging van Zwolle!

Bestuur SV Zwolle

Onze vereniging
    Gevestigd op sportpark Marslanden is SV Zwolle één van de meest centraal gelegen verenigingen van Zwolle. Het sportpark ligt in de wijk de Pierik, naast Zwolle-Zuid, Assendorp en De Wipstrik en vlakbij het centrum. Het is een gezellige vereniging waar prestaties hand in hand gaan met sociale aspecten. Het credo bij de vereniging is dan ook "iedereen doet mee".

Voor jeugdleden is er de voetbalschool waar extra aandacht wordt besteed aan de ontwikkeling en het spelplezier van onze jeugdleden (ukkies en pupillen). Ook de junioren komen geen aandacht te kort. Bij alle elftallen is er enthousiaste en gekwalificeerde begeleiding.

En last but not least hebben we ook onze senioren- en damesteams. Voor een ieder is er wel een elftal waar hij zich thuis zal voelen. Ben je begin twintig of eind 40 het maakt niet uit, de cultuur binnen onze vereniging zal er voor zorgen dat ook jij je snel thuis zal voelen. Ook is er een Walking Football-team.

Clubkleuren
    Witte broek en gele trui.