• Op zaterdag 23 november op een prachtig echt grasveld in Wijthmen trad JO11-2 aan tegen SJO JCHW11-1 (Samenwerkende Jeugd Organisatie Jeugd Club Hoonhorst en Wijthmen... dat is al een hele lange naam, maar ook volgens een moeder aan de zijlijn was de afkorting ook al te lang om goed aan te moedigen!).

In verschil met de vorige wedstrijd werd nu wel tijdig het doel gevonden. De 2-0 was een prachtig afstandschot van Thijs. Toen de 2-1 viel raakten de jongens niet in paniek, maar bleven goed voetballen. De score werd flink opgeschroefd. Vooral uit corners werd er regelmatig gevaar gesticht! De mooiste goal was een corner die door Ruben knap in één keer raak werd gekopt!

In de stand springt JO11-2 twee plaatsen omhoog, deze zaterdag komt WHC op bezoek. Dat team staat onderaan, maar we passen op voor het onderschattingsspook! In een Twitterbericht staan een paar extra foto's, zoek op #wittebroekgeletrui.