• Afgelopen zondag werd er weer gevoetbald op het sportcomplex “de Nieuwe Gagels” in Steenwijk. De wekker moest gezet worden want het verzamelen in Zwolle was al om 08:30uur. Dhr. J. Aardenburg had er toch moeite mee en nog voor we te laat konden zeggen was het al bekende “tikkie” al verstuurd. Allereerst begonnen we met de teambespreking en gaf M. Faassen de opstelling prijs waarin we vandaag moesten gaan schitteren.

M. Faassen had moeite de laatste twee spelers duidelijk op het bord te schrijven, waardoor dhr. JW Jonkers een goede tip gaf om eens aan de stift te likken. Meerdere teamgenoten vroegen zich daarna af, waar JW Jonkers verder allemaal aan likt? Dit nog steeds niet duidelijk is. Daarna was het de beurt aan dhr. R. Roemer om de tegenstander te analyseren. Deze hield het vrij kort: “We hebben nog nooit van dit team verloren” (euhm ja ook nog nooit tegen gespeeld).

Tijdens de wedstrijd waren we duidelijk beter dan de tegenstander. Af en toe zakten we toch te ver terug waardoor we het onszelf onnodig lastig maakten. Gelukkig kon Steenwijk deze kansen niet verzilveren. Dus dacht R. Vermeulen ik zal een handje helpen en gaf een mooie voorzet op de spits van Steenwijk.

Ohja dan vergeet ik nog de titel van dit verslag. Ivo denk je aan mijn schoenen? S. Popalziy was vorige week zijn schoenen vergeten na afloop van de wedstrijd. Dat hij ze op de training ook niet had was duidelijk te merken. Sindsdien is er geen dag voorbij gegaan met de vraag of Ivo zijn schoenen niet zou vergeten deze wedstrijddag. Gelukkig heeft Ivo zijn plicht gedaan en heeft Samer op zijn eigen voetbalschoenen zijn kunsten kunnen vertonen. Met zijn twee goals had hij dan ook een zeer belangrijk aandeel in de overwininning. Hij is dan ook mijn man of the match voor deze week.

Wedstrijdverloop
    vv Steenwijk – SV Zwolle 4

11’ 0-1 S. Popalziy
    25’ Wissel R. Vermeulen (N. Popalziy)