• Tijdens de Algemene Ledenvergadering van afgelopen maandag heeft het bestuur van SV Zwolle Jasper Lentz de bronzen speld van SV Zwolle gegeven voor zijn verdiensten voor de club.

Voorzitter Harry Oosterhuis overhandigde Lentz het speldje met een ferme handdruk, daarna kreeg Jasper uit handen van secretaris Ramon Vermeulen nog een bos bloemen.

Jasper is al jarenlang elftalleider van SV Zwolle 3 alias de Mooie Mannen Brigade. Verder is Jasper al heel lang betrokken bij het vrouwenvoetbal op de club. Eerst als grensrechter van het eerste damesteam, nu als trainer/leider van het 7x7-team op vrijdagavond. Verder zet Jasper zich ook nog in voor de Marcom-commissie, hij verstuurt iedere maand de nieuwsbrief en is beheerder van de Facebookpagina. Daarnaast fluit hij nog wel eens een jeugdwedstrijd en springt hij wel eens bij achter de bar.

Voor al dit vrijwilligerswerk sprak de voorzitter zijn waardering uit en overhandigde Jasper onder het toeziend ook van 'zijn' damesteam de bronzen speld van de club.