•

Aanmelding voor de 6e editie van het Zwols Jeugdkampioenschap Zaalvoetbal weer van start!

Op donderdag 27 en vrijdag 28 december 2018 in de kerstvakantie organiseren zaalvoetbalvereniging WRZV en SportService Zwolle alweer voor de zesde keer het Zwols Jeugdkampioenschap zaalvoetbal. Na uiterst succesvolle eerdere edities, met ruim 600 deelnemers, wil de organisatie ook dit jaar het toernooi opzetten voor jongeren tussen de 10 en 18 jaar uit de regio Zwolle.

Het Zwols Jeugdkampioenschap Zaalvoetbal is een initiatief vanuit zaalvoetbalvereniging WRZV en SportService Zwolle en wordt georganiseerd voor jongeren die het leuk vinden om samen met vrienden/ vriendinnen in de kerstvakantie te zaalvoetballen.

Toernooiopzet

De wedstrijden worden gespeeld door teams die ieder bestaan uit vijf spelers, waarvan er één keeper is. In totaal bestaat een team uit 7 of 8 spelers, waardoor er een aantal wisselspelers zijn. Je mag zelf een team samenstellen vanuit je sportvereniging, je school of je buurt/wijk. Tijdens het toernooi wordt er in vier leeftijdscategorieën gestreden om de titel:
    10 t/m 12, 13 ?? 14, 15 ?? 16 en 17 - 18 jaar. Daarnaast is er een Fair Play prijs voor het team wat het meest sportief speelt en respectvol met elkaar, tegenstander en omgeving om gaat.

Aanmelden

Wil jij meedoen aan het Zwols Jeugdkampioenschap Zaalvoetbal in de WRZV-hallen? Stel snel een team samen en KLIK HIER voor meer informatie en inschrijving.

Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk maandag 17 december 2018 en tot een maximum van 20 teams per leeftijdscategorie. De kosten zijn € 20,- per team.